مشخصات فنی و عکس های L90
|
جدول ابعاد | ابعاد (میلیمتر) |
فاصله دو محور | 2630 |
طول کل | 4250 |
فاصله مرکز چرخ جلو تا انتهای سپر جلو | 777 |
فاصله مرکز چرخ عقب تا انتهای سپر عقب | 843 |
فاصله عرضی چرخهای جلو | 1466 |
فاصله عرضی چرخهای عقب | 1456 |
عرض خودرو / عرض خودرو با احتساب آیینه های جانبی | 1742/1975 |
ارتفاع خودرو بدون بار | 1525 |
ارتفاع کف صندوق از زمین | 690 |
فاصله کف خودرو از زمین | 155 |
طول محفظه سرنشین | 1685 |
فضای آرنجها در جلو | 1418 |
فضای آرنجها در عقب | 1428 |
فضای شانه ها در جلو | 1390 |
فضای شانه ها در عقب | 1420 |
فضای سر در جلو تحت زاویه 14 درجه | 906 |
فضای سر درعقب تحت زاویه 14 درجه | 873 |
عرض بالایی صندوق | 1072 |
عرض پایینی صندوق | 941 |
بیشترین پهنای صندوق | 1127 |
عرض داخلی بین محفظه چرخها | 1030 |
ماکزیمم طول بارگیری | 1005 |
ارتفاع صندوق | 535 |
|
|
حجم صندوق عقب(دوگانه سوز) | 510 |
حجم صندوق عقب(بنزینی) | 306 |
جدول تجهیزات و امکانات خودرو | سطح تجهیزات | ||
موتور | STD | DLX | SLX |
بنزین سوز – 6/1 لیتر ، 16 سوپاپ ، 110 اسب بخار ، 79 کیلو وات | <><>>/>> | ● | ● |
دوگانه سوز - 6/1 لیتر ، 16 سوپاپ ، 86 اسب بخار ، 64 کیلو وات * | ● | <><>>/>>● | ● |
ایمنی / امنیت |
|
|
|
سیستم ضد قفل ترمز(ABS) و (EBD) | - | SP | ● |
کیسه هوای راننده | ● | ● | ● |
کیسه هوای سرنشین جلو با سوییچ باز دارنده | - | SP | LP |
کمربند ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع | - | ● | ● |
2پشت سری جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع | ● | ● | ● |
2پشت سری عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع | - | o | ● |
سیستم ضد سرفت الکترونیکی (ایموبیلایزر) | ● | ● | ● |
دید |
|
|
|
آینه های جانبی با قابلیت تنظیم دستی از داخل | ● | ● | - |
آینه های جانبی برقی با گرمکن | - | - | ● |
چراغ مه شکن جلو | - | - | ● |
نور مه شکن عقب | ● | ● | ● |
گرمکن شیشه عقب | - | ● | ● |
چراغ سوم ترمز روی طاقچه عقب | ● | ● | ● |
ابزارهای کنترلی و رانندگی |
|
|
|
فرمان هیدرولیک | - | CP | ● |
نمایشگر اطلاعات سفر | - | - | ● |
بوق هشدار روشن ماندن چراغهای جلو | ● | ● | ● |
بوق دو صدایی | - | ● | ● |
گرمایش و تهویه |
|
|
|
سیستم گرمایش و فن 4 سرعته دستی | ● | ● | ● |
گردش داخلی هوا | o | ● | ● |
چهار خروجی هوا با قابلیت چرخش در داشبورد | ● | ● | ● |
کولر دستی | o | ● | ● |
آسایش |
|
|
|
قفل مرکزی دربها | - | CP | - |
کنترل از راه دور برای قفل مرکزی | - | - | ● |
شیشه برقی جلو | - | CP | ● |
شیشه برقی عقب | - | - | LP |
زیر سیگاری با قابلیت جابجایی(در کنسول وسط) | ● | ● | ● |
در باک بنزین با قفل | ● | ● | ● |
نمای خارجی |
|
|
|
سپر جلو و عقب خاکستری رنگ | ● | - | - |
سپر جلو و عقب همرنگ بدنه | - | ● | ● |
تزیین کروم روی جلو پنجره | - | - | ● |
زه در مشکی | - | ● | ● |
صندلی ها |
|
|
|
صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع و گودی کمر | - | - | ● |
رنگ متالیک روی قسمت مرکزی داشبورد | - | ● | ● |
فضای نگهداری اشیا |
|
|
|
محل نگهداری 2 لیوان روی کنسول وسط | ● | ● | ● |
محل نگهداری 1 لیوان برای سرنشین عقب | - | ● | ● |
جای نقشه برای صندلی جلو | - | - | ● |
چرخها |
|
|
|
تایر 14 اینچ | ● | - | - |
تایر15 اینچ | - | ● | ● |
رینگ آلومینیومی 15 اینچ | - | - | LP |
قالپاق نیمه (جهت پوشاندن پیچها) | ● | - | - |
قالپاق 15 اینچ | - | ● | - |
قالپاق 15 اینچ | - | - | ● |
تجهیزات اضافی |
|
|
|
رادیوAM/FM و پخش کاست با صفحه نمایشگر | ● | ● | ● |
رادیوAM/FM و پخش CD با صفحه نمایشگر | - | - | LP |
2بلند گوی جلو | ● | ● | - |
4 بلند گو (2 بلندگو جلو ، 2 بلندگو عقب) | - | - | ● |
محافظ فیش و رابط های بلندگو جلو و عقب | ● | ● | - |
محافظ فیش و رابط های بلندگو جلو | - | - | ● |
ُ(SP) بسته ایمنی: کیسه هوا سرنشین، ABS و EBD که به بسته راحتی اضافه می شود. |
ُ(LP) بسته لوکس: کیسه هوا سرنشین، رینگ آلومینیومی ، پخش CD، و شیشه برقی |
ُ(CP) بسته راحتی: فرمان هیدرولیک، شیشه های برقی و قفل مرکزی |
قالپاق 15 اینچ که در DLX و SLX متفاوت است |
کولر و سیستم تهویه |
O: انتخابی |
* : بسته به انتخاب نوع موتور در هنگام ثبت نام |
به هیچ عنوان بدون نظر بیرون نروید.(البته لطفا)
بهترین ماشین در این رنج قیمت هست و سگش شرف داره به ریو سرعت و شتابش و احاس راحتی و ایمنی عالی دارد. در ظمن سوئیچش هم جوادی نیست
thanks
سلام بهتر بود اطلاعات تست لوگان و ویژگیهاشو هم کار میکردی .
به نظر من ماشین خوبی اگه دسترسی به امکاناتش رو بهتر کنن .به نظر شما این ماشین زیادی سبک وزن نیست؟
سلام
ماشینه بسیار خوبیه از لحاظ موتوری هم که خیلی خوبه ولی به شرطی که فقط موتور مد نظرتون باشه.
اگه هم بخوایند سرعت بیشتد از ۱۷۰ ۱۸۰ برید باید یه کم ارتفاعش رو کم کنید.
شکل ظاهری ال نود واقعا مسخره است
خیلی گران است و کیفیت اش خیلی پایین است در مقایسه با ماشین های خارجی .. قرار بود که ۷ میلیون تومان باشه نه ۱۴ میلیون تومان
سلام-بهترین اتومبیل در رنج قیمتی زیر ۲۰ میلیون هست که داخل کشور ما عرضه میشه .تنها ایرادی که سلیقه ظریف ایرانی ها میتونه به اون بگیره طراحی ظاهری اونه. در مورد حداکثر سرعتش اشتباه درج کرده بودید۱۷۰-حداکثر سرعت اون۱۸۵ در شرایط ایده آل و عملا تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز سرعت را تجربه کرده.
عالی تر از این نمیشه
میخوام بگیرم منتظر پیش فروششم.