اطلاعات جامع خودرو

هرچیزی را که می خواهید پیدا کنید ...

اطلاعات جامع خودرو

هرچیزی را که می خواهید پیدا کنید ...

چری A15 (ویانا)

 تاریخچه + عکس + مشخصات

 

(viana )CHERY A15

مشخصات فنی:

مشخصات موتور:4 خطی 8 سوپاپه

گیربکس: 5 دنده دستی  

محور متحرک: دیفرانسیل جلو(FWD)

حجم: 1596 سی سی

قدرت موتور:5500/87

گشتاور:3500/132

شتاب0 تا 100: 14

حداکثر سرعت(دائم):160

وزن خالص:1150

مصرف سوخت:7.5

استاندارد آلایندگی: EURO 3

حجم مخزن سوخت:55

سیستم های ایمنی:

کیسه های هوا: راننده سرنشین جلو

سیستم ترمز و پایداری:جلو دیسکی عقب کاسه ای/ABS-EBD

امکانات:

رادیو CD mp3  - تنظیم برقی آینه ها- شیشه های عقب جلو برقی- مه شکن جلوعقب- صندلی عقب تاشو

طراحی :
اتاق تمام کرم A15 حس طراوت را بر خلاف طراحی خارجی خودرو برای سرنشینان به ارمغان می آورد . صندلی ها ارگونومیک A15 لذت رانندگی را در کنار امکانات نسبتا مناسب خودرو در خدمت مشتریان قرار خواهد داد . 4 شیشه برقی که به سبک محصولات فولکس واگن طراحی شده اند در کنار امکاناتی نظیر سیستم پخش سی دی با چنجر و سان روفی که به سبک خودرو های آلمانی طراوت طراحی داخلی خودرو را دو چندان می کند . فرمان قابل تنظیم در کنار دو ایربگ از دیگر امکاناتی هستند که مکمل آپشن های داخلی A15 خواهند بود . در کل این خودرو از نظر طراحی داخلی با توجه به ابعاد مناسب یک سدان متوسط فضای داخلی همانند 405 را در اختیار می گذارد و با وجود امکانات مناسب داخلی از این لحاظ در بین رقیبان ایرانی در سطح برابری قرار می گیرد .
چراغ های یک تکه کریستالی جلوی A15 جور خودروهای لوکس با چراغ های ال ای دی را در محصولی ارزان قیمت می کشند . از جمله تغییراتی که A15 را از سبک طراحی سئات تولدو متمایز می کند می توان به جلوپنجره کادمیومی یک تکه آن اشاره کرد که در ترکیب با طراحی محافظه کارانه این خودرو هماهنگی مناسبی را به وجود آورده است اما نمی توان طراحی در اوجی را برای آن تعریف کرد .


مشخصات فنی :
A15 یکی از استثنایی ترین محصولات مردمی چری و در عین حال پیر ترین محصول حال حاضر این کمپانی محسوب می شود به گونه ای که این شرکت مدل 2009 آن را برای عرضه آماده نگه داشته تا با کد A13 به زودی به عنوان جایگزین معرفی کند .
کمپانی معروف تولید موتور های تریتک که نسیم نام های بزرگی مانند بی ام و و جنرال موتورز را در روح خودرو های چینی می دمد ، با موتور معروف 1.6 لیتری خود میزبان A15 است . کمپانی تولید موتور های با حجم کم توسط "بی ام و " و جنرال موتورز راه اندازی شد و در اوایل سال 2000 توسط کمپانی خصوصی لیفان چین خریداری شد . خودروسازی بزرگ فیات اکنون به عنوان کی از بزرگترین متقاضیان خرید این کمپانی از چینی هاست و این خود اهمیت موتور های قدرتمند تولیدی این شرکت را دو چندان می کند .
پیشرانه 1.6 لیتری تریتک مجهز به 16 سوپاپ و در برخی موارد موتور مدل SQR480ED با حجم مشابه با این تفاوت که از 8 سوپاپ بهره می برد قلب های تپنده A15 را تشکیل می دهند . این خودرو در بازه زمانی کوتاهی نیز با موتور های 1.3 و 1.8 لیتری عرضه شد ولی در سال ها اخیر تنها با موتور 1.6 لیتری تولید می شود . برنامه ریزی های انجام شده توسط خودروسازی توس مبنی بر تولید A15 با استفاده از موتور SQR480ED ، 8 سوپاپ است که حداکثر قدرت 87 اسب بخار در دور 5500 و حداکثر گشتاور 132 نیوتون متر بین دور های 3000 تا 3500 را ارئه می دهد . A15 در صورت استفاده از موتور 1.6 لیتری تریتک از حداکثر قدرت 114 اسب بخار در دور 6000 و حداکثر گشتاور 149 نیوتون متر در دور 4500 بهره مند خواهد بود . مطمئنا تفاوت فاحش بین دو نسل موتور 1.6 استفاده شده در این خودرو اهمیت موتور های تریتک را بیش تر نمایان می کنند . این خودرو در حالی با موتور نه چندان قدرتمند SQR480ED قدم در بازار ایران می گذارد که برادر چینی اش ، لیفان 520 که قرار است میهمان خط تولید کرمان خودرو باشد از همین موتور تریتک با قدرت 114 اسب بخار استفاده می کند و از آپشن های بسیار بیش تری نسبت به A15 سود می برد . تیپ Sqr از چری A15 ، سیستم انتقال قدرت 5 دنده دستی را برای انتقال 87 اسب بخار قدرت به چرخ های جلو دارد ، این در حالی است که تیپ تریتک این خودرو گیربکس CVt را برای این منظور در اختیار خریداران قرار خواهد داد .
ظرفیت 55 لیتری باک A15 به نظر نسبت به دیگر رقیبان در بازار ایران استاندارد می رسد ، این خودرو با استفاده از موتور SQr مصرف 7.5 لیتری در سیکل ترکیبی برای 100 کیلومتر و در تیپ موتور تریتک مصرف 7 لیتری را به همراه خواهد داشت که در مقایسه با دیگر رقیبان 1.6 لیتری حاضر در ایران در یک سطح می باشند .
شتاب صفر تا صد 14 ثانیه A15 با توجه به وزن 1100 کیلوگرمی این خودرو متناسب است . 160 کیلومتر بر ساعت حداکثر دستاورد A15 خواهد بود .
سیستم تعلیق جلو این خودرو متشکل از سیستم مجزا مک فرسون با فنر پیچشی است ودر عقب از سیستم تعلیق بازو استوانه ای نیمه مستقل استفاده می کند . تمامی رقبای این خودرو از سیستم مک فرسون در جلو و عقب استفاده می کنند اما آن هایی که تجربه رانندگی با A15 را داشته اند کارآیی مناسب سیستم تعلیق این خودرو در مقایسه با محصولات مشابه را تحسین می کنند .

امنیت :
در مدل های عرضه شده در چین سیستم ترمز ضد قفل و سیستم تقسیم نیرو بین ترمز ها به صورت الکترونیکی به عنوان آپشن های A15 مطرح هستند که کنترل و قدرت مانور خودرو را افزایش می دهند . با این حال A15 آن هایی را که به دنبال خودرویی امن می گردند را نا امید می کند .
مجله Auto review در گزارشی از تست EuroNCAP چری را به عنوان یکی از ضعیف ترین سدان های تست شده خواند که حتی لیاقت در یافت یک ستاره امنیتی از موسسه euroNCAp را نداشته است اما مدتی بعد مسئولان چری مدعی شدند به دلیل این که کمپانی خودروسازی Autovaz روسیه موقعیت خودرو های خود را در بازار اروپا و در رقابت با چری در خطر می دیده نتایج موثقی را از تست منتشر نکرده است . با این وجود فیلم ها و تصاویر منتشر شده از تست تصادف A15 ادعا های مجله auto review روسیه را مبنی بر امنیت بسیار پایین این خودرو تایید می کنند .
این خودرو در مقایسه با محصولات موجود در بازار برای بازه 1.6 لیتری ها در حالی که هنوز عرضه نشده بسیار ضعیف به نظر می رسد ، در صورتی که خودروسازی توس موتور SQR480ED و گیربکس 5 دنده دستی را به عنوان سیستم اصلی فنی این خودرو انتخاب کرده باشند در نخستین گام می توانند روی شکست سنگین فنی A15 در ایران حساب باز کند . بهتر است این نکته را فراموش نکنیم که موفقیت ها بین المللی A15 به مدد استفاده از موتور قدرتمند تریتک کسب شده است و این پیشرانه تنها اعتبار A15 در کنار قیمت مناسب و مصرف کم این خودروست

 

 


 

 


 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

نظر فراموش نشه...!!

نظرات 19 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 05:48 ب.ظ http://iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جای شما در بین ما خیلی خالیه...

علی سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 09:33 ب.ظ

به به عکس های شخصیت های معروفت ته ردیف بودش

حتما این کار رو انجام مو دم ولی یکم وقت بهم بدید.

محمود یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

چری واقعا خودروب خوبی هست من که راضی هستم

علیرضا سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 02:25 ب.ظ

فرق ویانا با چری چیه؟ مرسی.

هیچ فرقی ندارند و ویانا اسم دیگر چری است.

ویانا ۱۵ ولی چری ۱۳ میلیونه. فرق دار سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 04:03 ب.ظ

خریدار پشیمون یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

من که از خرید این خودرو وحشتناک پشیمونم .. نمایندگی فروش بنگاهی! خودرو صفر معیوب در موتور .... کارشناس های خدمات پس از فروش نا آگاه ! جالبه که بدونید از 8 نفر از کارشناسان و مدیران خدمات پس از فروش 8 جواب مختلف شنیده ام.... شتاب پائین.... ترمز abs فوق العاده ضعیف .....ریختگی رنگ و کیفیت افتضاح گارانتی و قطعات... عدم امکان خرید و فروش... مصرف بالا در جاده 9 برخلاف ادعا ها و 13 در شهر... و عدم رعایت موارداخلاقی و قانونی در انجام تعهدات ادعایی.....و دروغگویی و فریب در فروش ....حتما مواظب باشید تا هنگام خرید مدل a15 رو بجای ویانا بهتون قالب نکنند؟؟؟

از نظرتون ممنونم.انشااله زود تر خوا بشه.

علی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

http://www.youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE&NR=1

سلام فقط تست تصادف ماشین را ببینید برای همه چی کافی هست

ممنون

محمد چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

من ویانا دارم خیلی هم راضی هستم هرکی میگه بده اطلاعات نداره بره بیشتر تحقیق کنه شرف داره یه ۴۰۵ تندر ریو

ممنون

فرزاد چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام آقا ما بالاخره موندیم چی بخریم واقعا فرق ویانا با چری چیه؟ چرا اینا با هم تفاوت قیمت دارن؟ خدایی بگین تا ما الکی 15-16 میلیون پول رو نا آگاهانه خرج یه سری شیاد نکنیم. راستش این ماشین بدجوری چشممو گرفته ولی میترسم کلاه سرم بره و چری بجای ویانا تحویلم بدن. تو ایران هم که میدونین وقتی از خدمات پس از فروش صحبت میکنم انگاری با کلی سگ مواجه میشی.مرسی

با سلام چون مشکل چری یا ویانا مشگل خیلی از دوستان بوده است من حتما تا 1 هفته ی بعد نتسجه را در وبلاگم گزارش می دهم ولی به نظر من اول مطمئن شوید که ماشین خوبی است یا نه؟

النا شنبه 12 تیر 1389 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام . واقعا سایت خیلی خوبی درست کردین

میشه لطفا ۲۰۶ صندوق دار و ویانا رو هم مقایسه کنید.

متشکرم.

سلام دوست عزیز من فعلا در حال کامل کردن اطلاعات هستم و قدم بعدی ای که بردارم مقایسه می باشد.
ولی در مورد ویانا و ۲۰۶ صندوقدار از لحاظ ایمنی و عملکرد موتور ۲۰۶ برتری واضحی دارد.

سلام

دوست عزیز می تونین بگین که چری آ۱۵ در چه سالی تولید شده ؟

ممنون می شم

کارخانه ی چری این خودرو را در سال ۱۹۹۹ تولید و روانه ی بازار کرد.

سجاد سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

با سلام فرق بین چری آ15 وچری در چند چیزه 1-موتور ویانا 16 سوپاپ وپر قدرت تره موتور تکنولوژی فورد آمریکا را داره اما تولید چینه 2-ریگ ویانا آلومنیوم .لازم بدونین دیگه چری مدل آ 15 تولید نمیشه و الان ویانا 16 سوپاپه تولید میشه .خودروهای که با چری رقابت می کنن 1- ال 90 2-206 3- خانواده سمند ولی لازمه بدونین این ماشین با امکاناتش قیمت خوبی داره اما معایب ویانا .1 جای سر نشینهای عقب مثل 206 کوچیکه 2- نمایندگی های کمی داره .وی قطعات فراوونی داره .1

مرسی ولی تا اونجایی که من می دونم چری یا ویانا هایی که تو خیابانه ۸ سوپاپه!

علیرضا دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

من اول تیر برای ویانا ثبت نام کردم تحویل 45 روزه بود ولی بعد از گذشت55روز میگن احتمالا دو هفته دیگه شاید تحویل بدیم .فقط می خوان پول مردم رو بگیر صد رحمت به ایران خودرو .گول نخورید از من میشنوید برای چری ویانا ثبت نام نکنید

رضا چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

من دو ماه پیش برای خرید ویانا ثبت نام قطعی کردم45روزه تازه موقع ثبت نام نمایندگی گفت 40روزه تحویل میدن بعداز گذشت 2ماه که کلی تماس گرفتم ومدام این هفته وهفته بعد میکردن بالاخره گفتند شاید دو هفته دیگه بهت بدیم در صورتیکه توی نمایشگاه مشهد فروش تحویل فوری یکروزه گذاشته بودند این یعنی گور پدر مشتری به درک که پول داده حالش نیست اصل تیغیدن مردمه

rouzi یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

ایول دمت گرم

khosravy چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

من این خودرو رو خریدم و 6 ماه هم استفاده کردم .. واقعا افتضاح بود ... از نمایندگی فروش گرفته تا خدمات پس از فروش و ادعاهای خلاف واقع درج شده در کاتالوگ ها و تبلیغات شرکت سناباد خودرو طوس که آنهارا به شرح زیر توضیح خواهم داد:
1- دروغ در عدم تولید و فروش مدل ویانا و فریب در فروش مدل A15 ؛ در حالی که این مدل ویانا از بهمن 88درحال تولید و فروش بود و درعوض مدل A15 عملا دیگر از اول سال 89 به اعتراف بعدی نمایندگی فروش خسروانی در جیحون تولید نمی شود .. با این حال مدل A15 به متقاضیان فروخته می شود ....جالب است بدانید که با شکایت من به تعزیرات ، به دلیل اینکه روش خرید من بصورت واریز وجه به حساب مستقیم سناباد خودرو نبود و پرداخت و قرارداد با نمایندگی خسروانی بود موضوع غیرقابل رسیدگی اعلام شد؟؟؟!!!
2- تحویل 20 روزه به جای یک هفته برخلاف قرارداد و بدون پرداخت هیچ خسارتی از سوی شرکت و یا نمایندگی
3- ریختگی رنگ و زنگ زدگی در شاسی و بدنه خودرو ... با پیگیری های من که تقریبا یک ما طول کشید نهایتا شرکت مجبور شد خودرو را به مشهد برده و مجددا به سالن رنگ بفرستد.
4- کنترل کیفیت افتضاح واستفاده از مواد نامرغوب و سرهم بندی ناشیانه در وسایل و قطعات . مثلا ایزو گام و قیر سفید کف صندوق عقب خودر تکه تکه و پاره پاره بود. و نبود درپوش های لوله های کولر و درپوش قطب مثبت خودرویی که بعدا در 3000 کیلومتر باطر ی خالی کرد؟ اونهم باطری خشک؟!!! پریدن پولکی رنگ خودرو در خصوصا روی کاپوتها و سپرها و....
و نیز خراب بودن درب باک خودرو ؟؟ خنده دار اینکه تمام خودرو های موجود در نمایندگی خسروانی این مشکل را داشتند و برای راه حل پیگیری از طریق شرکت در مشهد و سپس مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیرات فرهادی در 40 کیلومتر دورتر و 80 کیلومتر رفت و برگشت، پیشنهاد شد؟؟؟!!!
5- بی توجهی شرکت به اعتراضات و تقاضاهای مشتریان
بطوری که هیچ کس بطور صحیح وصریح پاسخ گوی مشتری نیست ... جالب است که بدانید همه از راه حل و مسیر اصلی و درست پیگیری در این شرکت چه در تهران و چه در مشهد بی اطلاع بوده و یک مدیریت دیگر را به من معرفی می کردند و دست آخر اینکه من تقریبا تمام شماره تلفنها و مسئولین و کارشناسان این شرکن دا شناخته ام و حتی با پیگیری و سماجت زیاد حتی تلفن های آنها را بدست آوردم آما نتیجه به درد بخوری بدست نیاوردم ....بد نیست بدانید مدیران شرکت به جای حل مشکل من از دست همدیگر گلایه و شکوه می کردند؟؟؟؟؟
6- مصرف بالا سوخت تا 12 لیتر درجاده ؟؟ برخلاف ادعای در کاتالوگ... پیشنهاد مسئلین فنی شرکت تعویض شمع های 3 پلت فابریک کارخانه؟؟؟ با شمع های تک پلت تهیه از بازار بود که پساز هزینه 15 هزار تومانی و مراجعه مجدد به تنها نمایندگی فعال( آقای فرهادی) یعنی طی 80 کیلومتر مسیر رفت و برگشت مصرف حداکثر نیم لیت فرق کرد که آنهم هر 300 کیلومتر یک بار نیاز به تنظیم موتور ودیاگ ورفع عیب مجدد را لازم نمود؟؟؟؟
7- همه مسائل فوق به شرطی است که تازه نمایندگی فوق بلایی را که سر من آورد را سر شما نیاورد؛ یعنی کیلومتر شمار ماشین شمارا قطع نکرده و با خودرو صفر شما منقل و ذغال بار نزند وبه پیک نیک نرود ؟؟؟؟ و به ماشین شما گند نزده روکش و صندلی شماره روغنی و سوراخ و رنگی نکند؟؟؟
8- ترمز ABS خودر و برخلاف ادعا ضعیف ترین ترمز موجود در بازار بوده و برای رفع عیوب مختلفی مانند روشن ماندن چراغ آن و یا رفع ضعف و پائین عمل کردن آن حتما باید چند مرتبه به نمایندگی ها سر بزنید تا پس از کلی علافی و معطلی و البته پرداخت هزینه بابت باز کردن چهار چرخ؟؟؟؟ - به دلیل در تعهد نبودن گارانتی این موضوع- شاید ادعا شود که ترمزها به حالت نرمال در آمده اند؟؟؟ امری که معلوم نیست چرا خود شرکت آنرا انجام نمی دهد..؟؟؟؟
9- قطعات داخلی موکتها و درز گیرهی های مسخره و ماله کشی شده خودرو واقعا توهین به شعور مشتری ایرانی است ...لطف کنید به این موارد دقت کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید؟؟؟
10- برخلاف ادعا ها و معرفی نمایندگی های پس از فروش خودر و اکثرا این پاسخ از پشت تلفن را خواهید شنید: ما قطعه را نداریم ؟؟؟؟ باید از مشهد برای ما برسد ... حداقل یک هفته زمان می برد..... ار ما نیست به نمایندگی فرهادی سر بزنید؟؟؟
11- خرابی اکثر خوردرو هایی که دیده ام از نظر آمپر درجه بنزین و اعتراف نمایندگی آقای فرهادی به معیوب بودن اکثر آنها به دلیل ارزان و بی کیفیت بودن شناور در باک خودرو ...البته آنرا برایم عوض کردند و لی من بعد از آن خودرو را فروختم؟؟!!!
12- نا متعادل بودن و نامتعارف و مختلف بودن دورموتور در خودرو های تولیدی از یک مدل این ماشین در یک شرکت؟؟؟ مثلا دور موتور ماشین من در سرعت 12 کیلومتر و دنده 5 در کفی 4000- 4200 بود در حالی که برای چند نفر دیگر 3000 تا 3500 بود ..پاسخ شرکت ایرا د ندارد گیربکس با موتور هم خوانی ندارد ؟؟؟ بالاخره ماشین مونتاژی است دیگر؟؟!!! چیز مهمی نیست حتی اگر همان مدل خودر تولیدی دورموتور دیگری داشته باشد؟؟؟!!!
13- نبود قطعات و گران بودن آن برخلاف ادعای نمایندگی فروش شرکت که می گفت لوازم یدکی به وفور و به ارزانی تا حدود قیمت لوازم یدکی پراید است... امری موهوم و ادعایی دروغ است
14- ایراد متعدد در گیر بکس و خرابی سریع صفحه کلاج و داغ کردن آن حتی در دوره گارانتی ؟؟؟ به شهادت نمایندگی فرهادی که شما هم می توانید به تعداد خودرو های معیوب از این نظر در آنجا نگاهی بیاندازید و البته هزینه های گزاف ناشی از آن ... خدا رح کند اگر در ترافیک و یا سربالایی قراربگیرید... هزینه بکسل را هم اضافه کنید....
15- عدم خرید وفروش خودرو به دلیل چینی بودن خودرو و کیفیت افتضاح و مسائلی که در فوق گفتم و افت شدید قیمت خودر به طوری که خودرو صفر کیلومتر خشک در مشهد مرکز این خودر به شهادت آقای رجبی بنگاه دار منصف معرفی شده از خود سناباد خودرو قیمت فروش A15 را 12500000 اعلام و خودرو 1000 کیلومتر کارکرده بنده با مدل 89 و با دزد گیر و بک سنسور و روکش و کلی لوازم اضافی تا حدود 700 هزار تومان و سقف کامل بیمه بدنه با 70000 تومان پرداخت حق بیمه اضافی در بهترین حالت 11 میلیون تومان به شرط پرداخت هزینه حق سند و انتقال اعلام شد ... خودرویی را که من در تهران 13 میلیون خریداری کردم ... والبته در طی 6ماه هیچ خریداری نداشت..
... حالا شما قضاوت کنید این خودرو آیا واقعا ارزش خرید ن دارد ؟؟؟ خصوصا اینکه در مواقعی که واقعا امنیت ایمنی خودرو در سوانح و حوادث لازم و نجا تبخش است را کسی شکر خدا تجربه نکرده است بماند که در آزمون های یک شرکت چینی این مهم بسیار افتضاح است.

مرسی از نظر خوبتون

جعفر دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 03:57 ب.ظ

رنگ متن سورمه ای پررنگی که انتخاب کردید مانع خواندن آسان و دقیق میشود

رضا جمعه 23 مهر 1389 ساعت 10:32 ق.ظ

من ۱۰ ساله که مدرس اتومکانیکم. به نظرم بسیار عالی است. ۷ ماه است که استفاده می کنم. ۱۰۰ درصد قطعات چینی با کیفیت بالاست فقط مونتاژکارهای ایرانی یه کمی ناشی عمل کردند. طبیعیه که با این تیراژ کم لوازم یدکی آن به سادگی در دسترس نباشه و با هماهنگی نمایندگیها تامین شه. مصرفش توی تهران حدود ۹ لیتره. از لحاظ تعمیرات بسیار خوش دسته. تکنولوژی تعمیراتی زیاد ژیشفته ای نیاز نداره مثل ۲۰۶. اگه راه بیافته فکر کنم رقیب خطرناکی برای خودروهای تیپ ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰ سی سی در رنج قیمتی ۱۵ تومان بشه مگه اینگه تندر ۹۰بتونه باهاش رقابت کنه که اونم کاش یه کم خوشگل بود که اگه بود از این سرتر بود. الان اگه کسی قصد خریدش رو داره باید فعلا فکر فروشش رو نکنه. از نظر ظاهری برای ما ایرانی ها خیلی چشم نوازه. از مسئول وبلاگ خیلی ممنونم و تحسینش می کنم. فقط پیشنهاد می کنم در مورد خوب یا بد بودن خودرویی شخصا نظر نده که کلاس کارش حفظ بشه.

محمد سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

راستش من هم چری داشتم هم ویانا از هر دو تاش راضی هستم. فقط چری ۸ سوپاپ بود با قدرت کمتر این یکی ۱۶ سوپاپ است با قدرت و شتاب بالاتر... قبلا پرشیا - ۲۰۶ - زانتیا - ریو را هم تست کردم واقعا ویانا عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد