اطلاعات جامع خودرو

هرچیزی را که می خواهید پیدا کنید ...

اطلاعات جامع خودرو

هرچیزی را که می خواهید پیدا کنید ...

لیفان

مشخصات و عکس هاییی از لیفان

در مورد لیفان من از دارندگانش پرس جو کردم و گفتند "موتورش بد نیست ولی بقیه چیز هاش مثل ترمزاش عالیه" 

 

 

 

امکانات رفاهی استاندارد در تمام مدلها :
ترمز ABS-EBD
قفل مرکزی
کولر
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
رایو پخش سی دی
رینگ آلومینیومی اسپرت
آینه های برقی جانبی
چراغ مه شکن جلو و عقب
چراغ سوم ترمز
قفل ایمنی کودک
درباز کن صندوق عقب و باک از داخل ماشین
کمربند ایمنی سرنشین جلو و عقب
صندلی عقب تا شو
گرمکن شیشه عقب
سیستم هشدار دهنده لنت ترمز
شیشه بالا بر برقی جلو عقب
فرمان تلسکوپی قابل تنظیم
گارانتی 2 سال یا 50000 کیلومتر

مشخصات فنی :

طول : 4370
عرض : 1700
ارتفاع : 1473
فاصله دو محور : 2540
گربکس : 5 دنده دستی
فرمان : هیدرولیک
گنجایش باک بنزین : 51 لیتر
ترمز : جلو دیسکی عقب کاسه ای توپی
لاستیک : 185/60R14
آلایندگی : EURO III
نوع موتور : 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ
نسبت تراکم : 9.3
گنجایش موتور : 1342 - 1537
قدرت : 88/6000 - 105/6000
گشتاور:4500-4800/137 

سرعت :  170
 شتاب:13 

 

  


 

 


 

 


 

 

 

لطفا حتما نظر بدهید.

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 10:06 ق.ظ http://rooye-khat.blogsky.com

دمت...

اشکان یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.oneclickmovies.blogsky.com

in id mane.add kon
ashkan.king19
zamani ham ke miai bem bego ta sohbat konim.intori nemiseh

محمود پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 12:05 ق.ظ

با سلام.من حدود 45 روزه که یک لیفان صفر خریدم.ازش بسیار راضی ام چون هم مصرفش خوبه هم شتاب و ترمزش عالیه و نسبت به قیمتش تقریبا همه چی داره، کاری هم به حرف مردم ندارم که این ماشین چینی و به درد نخوره.مطمئن هستم تا چند وقت دیگه جای خودش رو تو بازار خودرو پیدا می کنه.

پدرام دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 04:44 ب.ظ

خیلی کار نا بخردانه ای است که ۱۷ میلیون تومان پول بدهیم و سوار اتومبیلی(لیفان) با این خصوصیات فنی شویم . در حالی که در این رنج قیمتی اتوموبیل هایی مانند ال 90 و 206 و حتی پارس وسمند با مشخصات فنی به مراتب بالاتر در کشور موجود است.

مرتضی پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام. من چند روزی هست یکیشو خریدم. اول بگم که ماشین سلیقه افراده هر کس از یه چیز خوشش میاد. مثلا" من دوست داشتم روی داشبوردش حالت چرمی که روی داشبورد 504 یا سمندو... باشه توی دراش هم این حالت پلاستیک خشک رو نداشته باشه و حالت چرمی باشه از اینا که بگذریم یه کم صدای موتورش تو میاد ولی تو دنده بالا و سرعت با دیگه خبری از صدا نیست اگه از صدای موتورش تو دنده پایین بگذری ماشین خیلی خوبیه مشکلات نمونه های اولیش هم حل شده با آقا پدارام مخالفم که میگه ال 90 بهتره. هیچکس ازماشینای ایران خودرو و سایپا اونقدر خیر ندیده که بخواد مشتری پروپا قرصش باشه.

کیانوش یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 04:48 ق.ظ http://lifan520.blogfa.com

با سلام من 5 ماهه که لیفان دارم واقعا عالیه و متاسفم برای این مردم که بدون اگاهی در مورد لیفان نظر غیر منصفانه دارن.لیفان بهترین انتخاب بین خودروهای زیر 20 میلیونه و من واقعا از رانندگی با لیفان لذت میبرم.باید یه بار باهاش تو جاده رانندگی کنی تا بفهمی لیفان چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد